Sportklassen dag 1

Zonnig, een goede portie wind en …. hard steken op de fiets!

Onze eerste dag zit er al bijna op.

Met veel moed fietsten de kinderen de ongeveer 45km tot Sint-Jan-in-Eremo.

Zonder geklaag of gezaag deden de kinderen het fantastisch vandaag.

Heel enthousiast kwamen we aan op onze bestemming.

En neen, de pijp van de jongens was nog niet uit. Na het installeren van de kamers stonden de meesten onder hen al op het voetbalveld.

Na een lekkere maaltijd (soep, spaghetti en pudding als dessert), een aangenaam ‘chill-momentje’ voor jullie bengels gevolgd door de avondactiviteit: het invullen van het bundeltje en een spel om ons teamgevoel nog te versterken.

Morgen paardrijden en beachgames op het programma. Dit na een welverdiende rust voor iedereen.

sportklas 28/9/15