sportklassen dag 3

Woensdag: Boogschieten, oriëntatieloop, vlottenbouw en vooral …..THE PARTY!

In de voormiddag leerden de kinderen zich oriënteren aan de hand van een stafkaart van het domein. Het werd een echte zoektocht.

Na dit mochten ze Robin Hood spelen door met pijl en boog de held uit te hangen.

Na een maaltijd bestaande uit vis (eten met lange tanden voor sommigen), spinaziepuree en een yoghurtje begon het grote avontuur op het water.

De bengels bouwden een vlot met tonnen, touwen en fietsbanden. Allen slaagden voor de grote test: niemand zonk! (In het water werd er echter wel gesprongen).

The party was een succes. Sommigen van ons team hebben echt ‘het ritme in zich’.

sportklas dag 3