sportklassen dag 4

Opgestaan, met kleine oogjes en weinig enthousiasme werd het toch een fantastische dag!

Met de zon van de partij maakten we deze morgen een wandeling te paard op de dijken langs de kreken.

Deze namiddag gingen we op het water (velen onder ons zelf in het water) voor een heuse kayaktocht.

Onze leerlingen deden het fantastisch. Met een stevige tegenwind bleven ze volharden.

Deze avond barbecue op het menu en niet te laat in bed want morgen opnieuw op de fiets voor de terugreis.

We hebben een onvergetelijke week achter de rug. De banden werden nog beter gesmeed en het is met een grote doos vol herinneringen dat we morgen richting huis zullen vertrekken.

sportklassen 1/10