Eetfestijn 21 oktober

De IVG-School organiseert ieder schooljaar een groots eetfestijn. De opbrengst hiervan wordt integraal gebruikt om ons uniek vrijzinnig-humanistisch schoolproject verder te kunnen uitbouwen.

Ons team van enthousiaste leerkrachten uit de basisschool en het secundair steken de handen uit de mouwen om er op zaterdag 21 oktober 2017, vanaf 17u30 alweer een onvergetelijke avond van te maken.

Ondertussen is onze huisgemaakte stoverij (vlees of vegetarisch naar keuze) met heerlijke frietjes en frisse salade wereldvermaard geworden.

De fantastische gelegenheidsband van ons Collectief zorgt voor extra ambiance!

Volwassenen betalen 17 euro p.p. en kinderen (tot 12 jaar) slechts 10 euro.

Noteer alvast de datum en breng vrienden, familie, buren, … op de hoogte! Inschrijven kan door dit formulier  in te vullen. Ook het rekeningnummer is aangegeven in dit formulier.

Bij eventuele problemen of vragen neemt u contact op via het algemeen nummer 09 265 70 60.

We hopen u alvast op 21 oktober te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten

Namens het voltallige schoolteam