LICHTFEEST december 2018

IMG-20181221-WA001020181220_165656

“Hoera ! Bijna vakantie ….!” “Oh neen… ik ga mijn vriendjes en vriendinnetjes missen !”

Geen getreur… het is lichtfeest ! Samen vierden we zoals elk jaar het einde van het kalenderjaar en meteen ook het einde van de donkerste dagen ! We maakten heel veel licht, we zongen, dansten en maakten samen muziek. We aten al die lekkere dingen die onze mama’s, papa’s, oma’s en opa’s hadden bereid en we verkochten allerlei leuke kerstversieringen voor het goede doel !

Onze basisschool heeft liefst 4500 euro opgehaald voor het goede doel! Hiervoor hebben we met z’n allen heel wat wandel-kilometers afgelegd. Vrijdag, net voor de kerstvakantie namen onze vriendjes samen met juf Laurence en meester Jietse de bus naar Wachtebeke om de cheque te overhandigen aan de organisatoren van de Warmste Week ! En wij op school zagen onze vriendjes op TV ! Wat een fijne herinneringen !

Gelukkig Nieuwjaar !