“Sinaasappels” winnen IVG-Quiz

IMG_20150107_112418 (1)“De Sinaasappels”, een groep bestaande uit Vedran (6de leerjaar), Luka (6de leerjaar), Basil (1A) en Beytullah (1A) heeft de jaarlijkse IVG-Quiz gewonnen. “Wij organiseren deze quiz met gemengde ploegen uit basis en secundair in het kader van de doorstroming, we willen dus de brug slaan tussen het zesde leerjaar en het eerste middelbaar. Leerlingen ontmoetten elkaar op een speelse manier; de vraagjes gingen dan weer over de vakken in het eerste middelbaar”, aldus organisator Charlotte Vanderstuyft. De “appels” en de “bananen” vervolledigden de top 3.

Volgende maand plannen we als tweede actie kennismakingslessen voor onze toekomstige leerlingen.

Juf Véro op de voorgrond, de leerlingenbegeleiding secundair op de achtergrond, of was het omgekeerd?