Jongste kleuters (2.5-/3-jarigen)

unnamed (3)

Welkom in de klas van juf Anne en Juf Alexandra.

In onze klas is het leuk vertoeven! Natuurlijk zorgt de stap naar de grote school voor spanning, verdriet en kriebels… Wij zorgen voor een huiselijke sfeer zodat de kinderen zich snel thuis voelen en ‘s avonds met een blij en goed gevoel terug naar huis kunnen gaan!

We leren de verschillende hoeken kennen en ons aan de afspraken te houden. De kinderen kiezen een symbooltje zodat de werkjes, kapstok en taakjes gemakkelijk te herkennen zijn.

Hebben we nood aan een middagdutje? Geen probleem! Na de lunch kunnen de peuters een uurtje slapen om er dan in de namiddag opnieuw in te kunnen vliegen.

Wisten jullie al dat wij een tuintje hebben aan de waterkant? Daar staat een grote piratenboot in, waar wij op kunnen klimmen en klauteren. Wij zijn er zeker van dat jullie die boot ook echt leuk zullen vinden!

Wij kijken er naar uit om jullie te mogen verwelkomen in onze klas!!

Tot gauw,

juf Anne en de peutertjes