Aanpassingen infomomenten voor eerste middelbaar

FIETS SCHOOL

Omwille van de huidige coronamaatregelen moeten we onze snuffelstages in het eerste middelbaar tot aan de krokusvakantie annuleren. We hebben evenwel een schitterend alternatief uitgewerkt voor de leerlingen en hun ouders die ingeschreven waren voor de snuffelstages in februari.

De fysieke snuffelstages van februari worden vervangen door een online snuffelstage op 9 februari 2022 met aanvullend een schoolwandeling op 16 of 23 februari 2022. De betrokken ouders ontvangen meer informatie hierover via mail. Inschrijven is verplicht.

We hopen dat de snuffelstages van maart wel fysiek mogen doorgaan. Hier wijzigen we dus voorlopig niets.

De infoavond van 15 maart 2022 zal wellicht wel fysiek kunnen doorgaan, maar dan met beperkt publiek en volgens de huidige regelgeving. Ook hier wachten we nog even om de concretere uitwerking te delen.