Leer Turks, Arabisch, Chinees, Russisch, Hebreeuws, … op onze school

wereldbolEen bijzondere dag in onze IVG-School gisteren. Nu de eerste module taal- en cultuurworkshops uit onze IVG-Academy afgelopen is, volgde de uitreiking van de deelnemingscertificaten Frans, Duits, Zweeds, Turks, Arabisch, Swahili, Chinees, Hebreeuws, Spaans en Russisch (en NT2 voor onze anderstalige nieuwkomers). Onder de eregasten schepenen Elke Decruynaere en Resul Tapmaz, dhr. François Deren – ereconsul van Frankrijk in Gent en vele andere vooraanstaanden. Het werd een gevarieerde plechtigheid met poëzie, zang, dans en woord. De aanwezigheid van de talrijke eregasten was een hart onder de riem en sterkt ons om verder te werken aan ons vrijzinnig-humanistisch pedagogisch project. Zo helpen we mee om van onze geliefde stad Gent een open en warme plek te maken waar iedereen zich thuis kan en moet voelen. Even meekijken via AVS kan op http://www.avs.be/avsnews/keuzevaktaal-voor-wereldburgers Enjoy!