De examens zijn gestart!

Vandaag zijn de leerlingen vanaf het derde middelbaar gestart met het afleggen van hun eindejaarsexamens (foto: 3 Latijn en Ovidi Nasonis Metamorphoses).

Volgende week sluiten de leerlingen van onze Middenschool aan. Wij wensen al onze leerlingen en hun ouders veel succes, goede moed en geduld toe. Dat alles van een leien dakje moge verlopen voor iedereen. Wees zelfzeker, houd de moed erin, geloof in je eigen kunnen, zet door.

Onze cel leerlingenbegeleiding staat steeds paraat om leerlingen en/of ouders te ondersteunen die, om welke reden ook, de examens niet meer zouden zien zitten. Een simpel smartschoolberichtje naar de directies  en  samen kijken we hoe de school ondersteuning kan bieden.

ps: wij wensen al onze afgestudeerde oud-leerlingen die nu ook in de examens zitten heel veel doorzetting, moed en succes toe. Wij geloven nog steeds in jullie, beste vrienden!