Genomineerd voor de Samenlevingsprijs 2019!

hendaHenda Zerelli, voorzitter van ons oudercomité secundair en tevens mama van onze leerlinge Emina Youssef, is genomineerd voor de Samenlevingsprijs in de categorie ‘Nieuwe Gentenaar’!

De Samenlevingsprijs wordt elke 2 jaar uitgereikt door de Stad Gent. Het is een prijs voor wie zich op een inspirerende en bijzondere manier inzet voor een warme samenleving in Gent. Met de Samenlevingsprijs wil het stadsbestuur personen, verenigingen, organisaties en bedrijven eren die hiertoe hun steentje bijdragen.

Van 1 juni tot en met 15 september 2019 zijn er massaal kandidaten voorgedragen voor de Samenlevingsprijs 2019. Een jury van experten heeft uit meer dan 100 nominaties 12 kandidaten geselecteerd in de vier categorieën.

Tot 20 oktober kunnen alle Gentenaars stemmen op hun favorieten.

Ook bij ons wordt de tomeloze inzet en energie van Henda voor onze IVG-School heel sterk gewaardeerd. Niets is haar teveel gevraagd.

Daarom een warme oproep op op haar te stemmen via:

Met vriendelijke groet,

Olivier Szafiro Bram De Rycke en Arnould Van Houtryve