Infoavond 19 maart 2014

Woensdag 19 maart 2014 organiseert onze IVG-School haar traditionele infoavond voor de ouders van en leerlingen die naar de klassen 1A, 3ASO en 5ASO overstappen. Vanaf 18u krijgen de huidige tweedejaars uitleg over de verschillende afdelingen in onze IVG-School: Latijn, wetenschappen of Latijn. Nadien volgt een sessie met oud-leerlingen in de turnzaal voor zij die de overstap naar de derde graad maken.

De ouders en leerlingen van het zesde studiejaar worden om 19u in zaal Pharos verwacht voor een interactieve voorstelling van de middenschool. Nadien staan de leerkrachten ter beschikking voor meer uitleg over hun vak. Nieuw dit jaar is dat ook de ouders van onze huidige eerstejaars iedereen uitnodigen voor een lekker drankje, maar vooral voor een gezellige babbel. Hoe hebben zij de overstap van hun kind naar het middelbaar ervaren?

De inschrijvingen voor het eerste middelbaar starten op maandag 17 maart 2014, tijdens de infoavond is er dus ook de gelegenheid om in te schrijven. De capaciteit voor 1A is bepaald op 50.