Inschrijven voor het eerste middelbaar: save the dates!

De heer Frédéric Van Vosselen, onze leerkracht Latijn

Onze campagne ‘Kiezen voor 1A’ start in januari 2016 met de organisatie van allerlei snuffelstages voor de leerlingen van het zesde leerjaar uit onze eigen basisschool en deze van andere scholen.

In februari 2016 volgt een eerste inschrijvingsronde met de kinderen van personeel en de broers en zussen.

Op maandag 7 maart 2016 om 7u30 gaan de deuren open voor de tweede inschrijvingsronde. In de klas 1A starten we met een capaciteit van 50 leerlingen.

Op woensdag 9 maart 2016 organiseren we de infoavond voor de nieuwe leerlingen en hun ouders.

Wij bouwen de brug tussen 6de leerjaar en de toekomst

Op zaterdag 16 april 2016 opent onze IVG-School haar deuren met een Walk-In. Hier richten we ons vooral op ouders van leerlingen voor hogere jaren (vanaf 2A) en op de ouders wiens kinderen nu in het vijfde leerjaar zitten.