IVG-wijsheden lijken gegeerd

Onlangs schrok mevrouw Sabine Hoste zich geen klein hoedje toen ze in een plaatselijke drankgelegenheid vaststelde dat haar boekentas weg was. Verdwenen, gestolen zowaar. Andere gasten hadden een man gezien die hem had meegegrist. Gelukkig zat er geen geld in die bekende groen-rode tas, maar wel al het schoolwerk van onze leerkracht Nederlands. Verslagen, lesvoorbereidingen, huistaken van de leerlingen, … het zat er allemaal in.

Eerst gestolen, dan teruggevonden!

De snoodaard had wellicht toch andere bedoelingen met zijn diefstal, want hij kieperde verderop de tas volledig leeg en gooide ze weg. “Gelukkig heeft een jong koppeltje al mijn persoonlijke schoolpapieren opnieuw van de grond verzameld en mij een belletje gegeven over hun merkwaardige vondst. Ik ben superblij alles terug te hebben. Ik kan iedereen aanraden om haar of zijn boekentas goed in de gaten te houden, want onze IVG-wijsheid lijkt flink gegeerd”, aldus onze opgeluchte leerkracht.

2 Reacties op IVG-wijsheden lijken gegeerd

1. Sabine Hoste schreef:

En of ik opgelucht was! Ik heb het vriendelijke koppeltje dan ook op een heerlijk flesje wijn getrakteerd.

2. twentyten_posted_on
  3. Elias Dossche schreef:

Spijtig dat de boekentas niet gestolen was want dan hadden wij geen huiswerk of taken. Alhoewel , mevrouw Hoste kennende had ze wel een andere activiteit verzonnen. groeten van 1a2