Kelly, Refik en Björn zorgen voor veiligheid op school

Kelly ruimt sneeuw op trottoir

Dinsdagochtend heeft het winterplan van onze IVG-School perfect gefunctioneerd. De leerlingen werden voor de start van de lessen opgevangen in warme ruimten terwijl Kelly, Björn en Refik de trappen en gedeeltes van de speelplaats sneeuwvrij maakten. Dit trio stond deze ochtend om 7u paraat om de lessen probleemloos te laten starten om 8u30. Zij verdienen dan ook een heel grote DANK JE!

Geen sneeuw meer op de trappen dankzij Björn

Refik maakt de weg vrij richting kleuterklassen

2 Reacties op Kelly, Refik en Björn zorgen voor veiligheid op school

twentyten_posted_on
  1. Jacqueline Maes schreef:

Flinke jeugd zijn jullie. De Institut de Gand zoals ik dat blijf noemen is wel de beste school die jullie zich kan wensen. Doe zo verder. En ik geniet ervan jullie doen en laten van op afstand op Facebook te kunnen volgen.

2. twentyten_posted_on
  3. Luc Pylyser schreef:

Hartelijk dank. Ook “Nederkouter 112-110″ was makkelijk te bewandelen vanmorgen. Ware het maar overal zo…