Marianne & co. maken zich op voor IVG-Culinair 2012!

Na het overweldigende succes van vorig jaar, organiseren de enthousiaste collega’s van de basis- en de secundaire afdeling van de IVG-School, opnieuw een  heerlijke stoverij-avond (uiteraard is er een duurzaam alternatief  voor de vegetariërs)!

De totale opbrengst van deze actie gaat naar ons AGORA-project : de aanleg van een schooltuin op de benedenspeelplaats. Een bevraging bij onze leerlingen van zowel het secundair als de basisschool leerde ons dat er nood is aan meer groen en ontspanningsruimte op onze school.

IVG Culinair

Zaterdag 6 oktober

Optreden van de coverband “ NO PROBLEMS”

Aperitief vanaf 18u

Eten wordt opgediend tussen 18u30 en 20u30

Wij bieden aan:

Voor de volwassenen: een aperitief, Gents stoofvlees met frietjes en sla of een vegetarische schotel voor  € 15

Voor de kinderen: een drankje, Gents stoofvlees met frietjes en appelmoes of een vegetarische schotel voor € 8

U kan zich inschrijven via mail naar sofie.provoost@ ivgschool.be en het geld overschrijven op rekeningnummer van FORUM IVG-School: BE05 7470 2222 7575 (met vermelding eetfestijn 6/10 + naam) vóór 1 oktober 2012

Schrijf  tijdig in, de plaatsen zijn beperkt!

Tot dan!

1 Reactie op Marianne & co. maken zich op voor IVG-Culinair 2012!

1. Pascale Loore schreef:

Wij komen alvast!