Nikki organiseert bezoek aan onze school

Nederlandse studenten komen kijken naar onze IVG-School

Nikki is een studente lerarenopleiding uit het Nederlandse (Friese) Leeuwarden. Donderdag bracht ze samen met haar klasgenoten een bezoek aan onze IVG-School en gingen ze in gesprek met directie, leerkrachten en leerlingen . ” Wij volgen de richting Nederlands op de NHL in Leeuwarden en waren deze week op excursie in Gent. Een van de activiteiten die wij mochten organiseren was een bezoek aan een middelbare school in Gent. Met dit bezoek wilden we inzicht krijgen in het schoolsysteem van Vlaanderen.”

“Mede door het enthousiasme van de studenten  en hun docente Josée tijdens de gesprekken zal onze IVG-School onderzoeken hoe we in de toekomst nog verder kunnen samenwerken in het kader van de internationalisering”, aldus directeur Kris Van Huynegem.

1 Reactie op Nikki organiseert bezoek aan onze school

1. Sabine Hoste schreef:

Het was een leuke ervaring om met deze enthousiaste studenten te praten. Ze waren onder de indruk van de open sfeer op onze IVG-School en zagen een buitenlandse stage wel zitten. Ik plan alvast een bezoekje aan Leeuwarden!