Sarah, Patrick, Esra en Co. vertrekken naar Sankt-Vith.

Deze morgen om 7u30 zijn onze leerlingen uit het derde en vierde middelbaar voor een hele week vertrokken naar Sankt-Vith en omstreken in het kader van hun Geïntegreerde Werkperiode (GWP).

Onder begeleiding van een zeer enthousiast en dynamisch leerkrachtenteam (Mevr. Coens, Mevr. Vanderstuyft, Mevr. Trog, Mevr. Geerts, Dhr. Peleman, en Dhr. Vandecasteele) zullen onze leerlingen ondermeer geïnitieerd worden in speleologie, rafting, bergbeklimming en zullen ze verschillende excursies doen (oa. naar het wondermooie Monschau (D.)

Alle leerlingen houden een soort dag(werk)boek bij waarin ze  ‘s avonds een verslag maken over de voorbije dag. Benieuwd wat daar allemaal zal instaan? Op onze opendeurdag/Walk-In van 26 april kan u ze allemaal inkijken.

1 Reactie op Sarah, Patrick, Esra en Co. vertrekken naar Sankt-Vith.

1. Anoniem schreef:

Op de FB-pagina van de school zullen we heel wat foto’s posten!