Tomas De Soete op ons eerste Onderwijscafé!

Tomas De Soete (café Corsari) presenteert , jawel!, tijdens de opendeurdag (zaterdag 26 april) ons eerste onderwijscafé. 4 boeiende thema’s 4 boeiende gasten en u: cosy en interessant! Luister en/of praat gezellig mee! Start om 15u00

Wat kan je verwachten? 4 boeiende thema’s ( telkens +/-15 minuten): luister en/of praat gezellig mee:

1) Over Freinet en vrijzinnig-humanistisch onderwijs’
(gesprekken met Hildegarde Verwulgen, pedagogisch adviseur – leerkrachten en leerlingen IVG-School)

2) ‘Over de Digitale School: wordt de leerkracht overbodig?
(gesprekken met Thomas Guinee, medewerker WEZOOZ -leerkrachten en leerlingen IVG-School)

3) ‘Over het nut van kunst & literatuur in het onderwijs’
(gesprekken met Bart Koubaa, auteur – leerkrachten en leerlingen IVG-School)

4) ‘Over ecologische bewustwording en wetenschappen op school’
(gesprekken met Mike Stoens, coördinator MOS Oost-Vlaanderen – leerkrachten en leerlingen IVG-School)

extra: doorlopende fototentoonstelling Knackfotograaf Tom Verbruggen: 14′-’18? 2014: De waanzin gaat verder.

Laat ons weten of je kan komen via: https://www.facebook.com/events/502130436564438/