Wat een teamwork!

Er werd al een paar dagen naar uitgekeken: na het Atrium zou de refter als tweede grote project aangepakt worden door vrijwilligers. Leerkrachten van onze basisschool en secundaire afdeling trokken maandag 18 augustus met borstel en verf naar de koude refter voor een heuse make-over. Het leek bijna een programma van Vier of Libelle-TV. Dinsdag start dan de eerste fase van de inrichting. Op die manier kan echt over een make-over gesproken.

Terwijl Jeanne als oud-leerling haar duit in het verfzakje kwam doen, had ook Ines Trog, onze leerkracht Frans een aantal van haar leerlingen verzameld om het lokaal D13 te verfraaien.

Björn zorgde voor een schitterende voorbereiding van de werken

Sabine Hoste en Jolien Van Driessche van onze leerlingenbegeleiding hadden het weekend doorgewerkt aan hun nieuwe bureeltje zodat ze vandaag voor de catering konden zorgen.

“Wat een teamwork! In welke school mag je zoveel enthousiasme en engagement proeven van leerlingen, ouders en leerkrachten?”