Welke vaardigheden zijn nodig in het bedrijfsleven?

Kurt Dua van Fintro Melle in dialoog met onze vijfdes en zesdes economie en wetenschappen.

Wat betekent ondernemer zijn nu precies? Wat verwachten bedrijven van jongeren?Heel wat vragen die jongeren hebben maar niet zelf kunnen beantwoorden. Wie kan dat beter dan een ondernemer of bedrijfsleider zelf? Vlajo organiseert ieder jaar ‘Ondernemers voor de Klas’ in samenwerking met VKW en VKW Limburg. Deze interactieve sessie biedt jongeren de ideale kans om al hun brandende vragen te stellen aan een ondernemer of bedrijfsleider, spannend toch?

Op maandag 17 maart mogen onze vijfdes en zesdes Kurt Dua, kantoordirecteur van Fintro Melle verwelkomen. Gedurende twee uur gaan onze leerlingen met deze persoon in dialoog en krijgen ze de kans om te ontdekken wat ondernemer of bedrijfsleider zijn nu precies inhoudt.

We wensen onze leerlingen alvast een inspirerende sessie toe!