Wijnactie

Traditioneel organiseert de IVG-School haar eetfestijn. De opbrengst hiervan wordt steeds integraal gebruikt om ons uniek vrijzinnig-humanistisch schoolproject verder te kunnen uitbouwen. Door Corona is dit feest spijtig genoeg uitgesteld.

wijnOnze jaarlijkse wijnactie kan gelukkig wel doorgaan. Indien u zichzelf of iemand anders wil plezieren met kwaliteitsvolle wijn aan zeer democratisch prijzen dan kan u via http://www.ivgschool.be/secundair/wijnactie/  naar hartenlust een bestelling plaatsen.

In deze donkere eindejaarsdagen is het altijd prettig om een gezellig geschenk te krijgen en/of te geven. Dit schooljaar zal de opbrengst van uw bestelling opnieuw naar de verdere vergroening van onze speelplaats gaan. Vorig jaar hebben we een groene zone gecreëerd met zitplaatsen waar leerlingen kunnen genieten van de rust. Dit jaar gaan we graag een stap verder in de verfraaiing van onze speelplaats. Uw steun helpt ons bij onze inspanningen om ons project verder te realiseren. Bestellen kan tot en met maandag 20 december.