IVG-Quiz: donderdag 27/03 om 19u

Ter gelegenheid van onze minionderneming organiseren wij, de leerlingen van het 5de jaar Economie‑Moderne Talen, een quizavond op school. Dit evenement zal plaatsvinden op donderdag 27 maart 2014. Iedereen die een onvergetelijke avond wil beleven is welkom vanaf 19.00u in de Pharoszaal op onze school. De prijs bedraagt 10,00 euro per groep (max. 5 personen). Indien u niet wenst deel te nemen aan de quiz, kan u nog steeds komen genieten van een hapje en een drankje tegen een faire vergoeding. We verwachten jullie opnieuw massaal voor onze inventieve, ontspannende en leuke IVG-QUIZ editie 2014. Uiteraard zijn er verassingen voorzien voor de winnaars. Ambiance verzekerd!

De opbrengst van deze avond gaat integraal naar onze eindejaarsreis volgend schooljaar.

Inschrijven kan via het antwoordstrookje onderaan de brief (af te geven aan het secretariaat) of via volgend e-mailadres : quiz2014@ivgschool.be. Gelieve de naam van de deelnemende ploeg en het aantal deelnemers accuraat te vermelden.

AND DON’T FORGET WINNING IS MORE IMPORTANT THAN PARTICIPATING!

Tot dan!

De leerlingen van 5 EC-MT