Branwen en co pakken mediatheek aan

Mission accomplished!

Stel 1: je mag van de school een eigen lokaal gebruiken om te toeven tijdens de pauzes.
Stel 2: de school organiseert twee dagen teambuilding voor het personeel waardoor de leerlingen lesvrij komen.

Gevolg: de studenten van de derde graad verzamelen gedurende twee dagen om hun mediatheek in een andere kleur te steken; kortom ze maken er effectief hun eigen stekje van.

Deze keer zijn het dus de studenten die de I en G van onze IVG-School alle eer aandoen. Het hoeft niet verder toegelicht te worden,  Olivier Szafiro was in de wolken toen hij het resultaat zag. En dan zat onze directeur al vrij hoog in die wolken na een schitterende tweedaagse met al de leerkrachten en leden van de administratie.

Proficiat gasten!

6 Reacties op Branwen en co pakken mediatheek aan

1. Szafiro_o schreef:

mooi werk lieve jongens en meisjes! Proficiat voor jullie inzet. De IVG-school is van A!

2. twentyten_posted_on
  3. Anoniem schreef:

Proficiat aan alle leerlingen voor deze knappe prestatie op slechts 2 dagen tijd ! ik ben echt onder de indruk van de mooie afwerking … en niet te vergeten dat jullie achteraf alles zo netjes achter gelaten hebben … Echt SUPER !!

4. twentyten_posted_on
  5. Arne Peleman schreef:

Prachtig werk! Pikken jullie even de leraarskamer mee?

6. twentyten_posted_on
  7. olivia schreef:

proficiat aan de leerlingen. Het getuigt van een groot samenhorigheidsgevoel met de school.

8. twentyten_posted_on
  9. Sabine Hoste schreef:

Teambuilding bij de leerlingen. Knap gedaan!