Luna siert cover van De Morgen

Luna uit 3 A1 Latijn siert vandaag de voorpagina van het magazine ‘De Muze’, een bijlage van de weekendkrant De Morgen. Luna is samen met drie andere jongeren geïnterviewd over het opgroeien als jongvolwassene. In het artikel herkennen we haar meteen zoals ze ook op onze IVG-School door het leven gaat. Enkele reacties van leerkrachten bevestigen dit:

“Schitterend artikel ! Echt onze Luna ……. een dromertje  met een uitgesproken mening. Lieve Luna, ik ben enorm trots op jou!”
(mevr. Sabine Hoste)

“Prachtig, heb ervan genoten. Zo fris en jeugdig maar tegelijk doordacht en met de voetjes op de grond.”
(mevr. Viviane De Koker)

“Het was een perfecte manier om het weekend te starten: ‘s morgens, terwijl het huis en alles erin nog slaapt,  in een leeszetel kruipen met de krant en een kop koffie, om te merken hoe een leerlinge je paginagroot toelacht. Wanneer je dan het interview leest, besef je dat je als volwassene nog zoveel niet weet en geniet je van de mooie, warme en oprechte wijsheid van je tieners. Lees maar mee! Bedankt Luna, je deed het geweldig!”
(dhr. Arne Peleman)

Foto’s en onderstaand fragment komen uit De Morgen van zaterdag 8 september 2012:

4 Reacties op Luna siert cover van De Morgen

1. Kris Van Huynegem schreef:

Wijze dame!

2. twentyten_posted_on
  3. Silke schreef:

Echt super, zo een mooi interview en PRACHTIGE foto’s!

4. twentyten_posted_on
  5. Marie Connelly schreef:

i love you.

6. twentyten_posted_on
  7. Pascale Loore schreef:

Tof om je op de cover van een tijdschrift te zien, Luna, en dit om je mening te delen. Fijn!