Leefregels

vriendschap, empathie, respect

Kluisje

Tegen betaling van een aangepast huurgeld kunnen de leerlingen kluisjes huren om persoonlijke zaken in op te bergen. Er wordt ook een waarborg gevraagd voor eventuele beschadiging of vervanging van de sleutel.

Te laat

Wij stellen het erg op prijs dat leerlingen op tijd aankomen op de school. Als het toch gebeurt dat een leerling te laat komt, gaat die eerst naar het leerlingensecretariaat. Een stempel van het secretariaat geeft hem de toelating om de lessen bij te wonen.

Middagmalen

Leerlingen kunnen een lunchpakket meebrengen, maar er kunnen op school ook broodjes en soep of drank worden gekocht. Het is tevens mogelijk om op school een warme maaltijd te gebruiken. Maaltijdkaarten (voor 9+1 maaltijden) worden aangekocht in de eetzaal.

Leerlingen van de middenschool blijven over de middag op school, tenzij ze thuis gaan eten. Leerlingen van de bovenbouw kunnen de toelating krijgen om over de middag de school te verlaten indien de ouders daarmee instemmen.

Leerlingenpas

Elke leerling krijgt een pas die tevens als studentenkaart kan functioneren bij bezoek aan musea. De symbolen op de kaart maken duidelijk of iemand altijd, nooit, of soms de school mag verlaten over de middag.