Leerlingen genieten van extra sportdag in de sneeuw

Vrijdagochtend zijn onze leerlingen van 1A en 2A, samen met een grote delegatie uit de basisschool, vertrokken naar Rodt/Sankt-Vith. Na een paar uurtjes busreis leek het in de Hoge Venen nog kouder dan bij ons, de sneeuw nog witter en de klassfeer nog beter. Kortom, de SVS-activiteit wordt flink gesmaakt door jong en oud.  De bussen met de nieuwe kampioenen langlauf worden in Gent verwacht tussen 19u en 19u30.

De wachtende ouders worden getrakteerd op een lekkere kop koffie!

3 Reacties op Leerlingen genieten van extra sportdag in de sneeuw

1. Sabine Hoste schreef:

Een dikke proficiat voor onze turnleerkracht, Ludo Roggeman, voor dit schitterend initiatief en ook veel waardering voor de begeleidende leerkrachten.
    Deze ervaring is voor onze leerlingen vast onvergetelijk en kan het groepsgevoel alleen maar versterken.

2. twentyten_posted_on
  3. Viviane De Koker schreef:

Leuke foto’s van onze toffe leerlingen!

4. twentyten_posted_on
  5. Het was een superleuke ervaring zo allemaal samen en het beste : onze band nog een beetje versterken ! zeker voor herhaling vatbaar ? :)