Saïd bespeelt middeleeuws instrument

Een symfonisch samenspel

In het kader van de muzische vorming trokken de klassen 2A1 en 2A2 richting Brussel voor een muziekwandeling. Per thema of gebouw speelden de leerlingen zelf gids voor hun klasgenoten. Startpunt was de Kunstberg met onder meer het MuziekInstrumentenMuseum (MIM), via De Boterhammen in het Warandepark, Bozar, De Munt en de AB (Ancien Belgique) was de Grote Markt het eindpunt. Ook een bezoekje aan Manneken Pis werd niet vergeten. “In het MIM kregen we een rondleiding over samenspel door de eeuwen heen en ook per continent”, aldus Saïd die zelf een middeleeuws instrument had bespeeld en ook nog dirigent van dienst was geweest tijdens de workshop percussie.

De bazooka onder de instrumenten, aldus ...

Rozan tijdens de workshop percussie

Florian onder de indruk

1 Reactie op Saïd bespeelt middeleeuws instrument

1. Sabine Hoste schreef:

Een zonnige dag, een toffe groep en een fantastisch georganiseerde uitstap: de IVG-school op z’n best!