(Oud-) Leerlingen schitteren op infoavond

Oud-leerlingen worden gastsprekers met een fiere directeur in het midden

De infoavond voor het schooljaar 2013-2014 is een opmerkelijk succes geworden. Naast de grote belangstelling waren het  vooral de glansrollen van leerlingen en oud-leerlingen die als onderwerp van de de gesprekken achteraf in de gezellige bar van ons oudercomité terugkwamen.

Proficiat aan allen en bedankt!

Daan en Anna (foto links) ontvingen hun gasten in de shows “Vive IVG-School” en “Terzake IVG-School” en samen met leuke filmpjes uit het IVG-Schoolleven  kregen ouders en leerlingen een mooi beeld over 1A. Nadien trokken de ouders naar de klaslokalen om te spreken met de vakleerkrachten. Het enthousiasme voor onze IVG-School is groot, want  voor de klas 1A is ondertussen een wachtlijst aangelegd.

Ouders en kinderen genoten van de taal en het talent van onze leerlingen.

De overstap van de eerste naar de tweede graad: een stand van zaken

Ook de leerlingen van het tweede, vierde en zesde jaar staan met de overstap naar een volgende graad of hoger onderwijs voor een scharniermoment. Ook hier speelden leerlingen en oud-leerlingen een belangrijke rol tijdens de infoavond. Via presentaties werd op alle vragen geantwoord. De keuze is opnieuw weer een beetje vereenvoudigd.

Rest nog één belangrijke zaak en dat is het huidige schooljaar met vrucht te slagen.

4 Reacties op (Oud-) Leerlingen schitteren op infoavond

1. Anoniem schreef:

Bravo en bedankt aan iedereen!

2. twentyten_posted_on
  3. Pascale Loore schreef:

De infoavond van de eerste graad was in elk geval schitterend: een toffe show, een bomvolle zaal en een gezellige drink als afsluiter.

4. twentyten_posted_on
  5. Sabine Hoste schreef:

Dankzij het enthousiasme en de enorme inzet van directie, leerkrachten, leerlingen, oud-leerlingen en het oudercomité konden alle aanwezigen genieten van een unieke infoavond. Iedereen ging met een warm IVG-gevoel naar huis.

6. twentyten_posted_on
  7. veronique schreef:

Super al die oud-leerlingen die aanwezig waren! Zijn een school maar ook een grote familie.
    Bedankt voor de fantastische uitleg naar de tweede graad toe!