Adèle bereidt zich voor op aperitiefconcert “Walk-in”

Het liedje “Rollin in the deep” van Adèle spookt momenteel door de hoofden van onze  leerlingen uit 1Aa en 1Ab. Samen met dhr. Frederik Rousseau en Björn, onze klusjesman, oefenen ze namelijk ijverig aan dit zeker geen eenvoudig nummer. Bedoeling is om met het 1A-koor dit liedje te zingen tijdens het aperitiefconcert van onze “Walk-in” op zaterdag 21 april 2012. Op die dag opent de school haar deuren en dan mag een demonstratie van de muzische kwaliteiten van de leerlingen niet ontbreken!

Dinsdagmiddag palmden de leerlingen samen met de begeleiders het terras in voor een oefensessie en het dient gezegd … het klonk al meer dan behoorlijk Adèle!

3 Reacties op Adèle bereidt zich voor op aperitiefconcert “Walk-in”

1. Szafiro schreef:

loving this school! loving those kids!

2. twentyten_posted_on
  3. Alexandra Engels schreef:

Kijk er al naar uit om dit te horen!!

4. twentyten_posted_on
  5. Sabine Hoste schreef:

We bespreken de tekst tijdens de les Engels. Als we iets doen dan doen we het goed.
    S.Hoste