Annie en Katrien organiseren verzorgde receptie

Ook burgemeester Daniël Termont was van de partij.

Eerste vrijdag van het nieuwe jaar en iedereen trekt richting Nederkouter 112 voor de nieuwjaarsreceptie van onze IVG-School. Voor het eerst werden de gasten ontvangen met een hapje en een drankje (verzorgd door Katrien en Annie uit de keuken!) in de vernieuwde lange gang van onze basisschool. Bij die gasten zo maar eventjes drie leden van het nieuwe schepencollege: burgemeester Daniël Termont, schepenen Mathias De Clercq en Tom Balthazar.

Die laatste werd door directeur basisschool Alain De Vlaeminck meegetroond naar de nieuwe bib. van de basisschool. (zie foto onder).

Een fiere directeur met de schepen Balthazar in de nieuwe bib van de basisschool

In de speech van directeur De Vlaeminck legde hij de focus voor 2013 op de waarden die onze IVG-School wil uitstralen: inspirerend, vrijdenkend en geëngageerd. In die context werden ook de verantwoordelijken van ‘Het Huis van de Mens’ extra vernoemd.

"Wiskundigen" houden contact met elkaar

Schepen De Clercq samen met directeur Kris Van Huynegem en Christian Segaert van de Immobilière

Aandachtige leerkrachten ...

Burgemeester Daniël Termont samen met o.m. directeur Olivier Szafiro en Francine Vandernoot, voorzitter Union

2 Reacties op Annie en Katrien organiseren verzorgde receptie

twentyten_posted_on
  1. Pascale Loore schreef:

Het was een heel toffe receptie gisteren. Ik vond het fijn iedereen terug te ontmoeten en heb er echt van genoten. Het doet deugd om te zien hoe deze school zich verder op een positieve en enthousiaste manier ontwikkelt.

2. twentyten_posted_on
  3. Anoniem schreef:

dank aan Annie en Katrien voor de hele lekkere (soms wel hete) hapjes dat ze voor deze gelegenheid klaarmaakten.