Vince en Imre genieten van moderne Romeo en Julia

Onze leerlingen genoten van het toneelstuk "Donderdag"Vince, Imre en de rest van de klas 1A waren donderdag in de Kopergietery het testpubliek van het toneelstuk “Donderdag”, een moderne versie van het Romeo en Julia-verhaal. De rollen van Mario en Julie werden gespeeld door Wouter Bruneel en Liesa Naert. Die laatste was nog te zien in de aangename één-reeks “Quiz me quick”. Na de vertoning gingen beiden ook graag op de foto met onze leerlingen die heel enthousiast reageerden op het grappig gebrachte verhaal van twee slagersfamilies.

“Ze speelden met twee heel wat andere personages en dat was heel leuk. Met een mutsje op was Julie plots de moeder van Mario”, aldus Vince. De scène in de cafetaria vond Imre dan weer de leukste. Daarin zoeken Mario en Julie in het diepste geheim toenadering tot elkaar.

“Met deze vertoning breidt onze IVG-School haar reputatie als ‘cultuurschool’ verder uit. In dat kader is er trouwens een samenwerkingsverband met Kopergietery”, vult Rik Vandecasteele, onze cultuurcoördinator nog aan.

Onze leerlingen met Mario en Julie

1 Reactie op Vince en Imre genieten van moderne Romeo en Julia

1. Kris Van Huynegem schreef:

Het was een heel leuk toneelstuk. Bedankt Kopergietery voor de uitnodiging!