Björn ziet zijn IVG-School dagelijks veranderen

Het vernieuwingsproject van onze IVG-School krijgt nu ook echt wel uiterlijke kenmerken. Dat ziet ook onze klusjesman Björn. “De voorgevel is prachtig gerenoveerd en met de schilderwerken aan de achterkant krijg je eigenlijk een heel andere school. Ik ben blij dat ik samen met de mensen van de Immobilière hieraan mag meewerken. Tegen 1 september ligt er nog heel wat op de plank, maar met dit enthousiasme zal het zeker lukken!”

Samen met de verfploeg van dienst

Ook dhr. Olivier Szafiro kijkt met meer dan tevreden ogen naar de veranderingen. “Iedereen voelt dat onze school in beweging is. De inschrijvingen lopen vlot in 1A, mijn collega-directeur Kris Van Huynegem telt nu al meer leerlingen dan begin dit schooljaar en we zijn pas half mei. De schoonheid van het gebouw aan de Nederkouter in het historische centrum van Gent is zeker één van de redenen.”

De achtergevel wordt één mooie vlakte

5 Reacties op Björn ziet zijn IVG-School dagelijks veranderen

1. Kris Van Huynegem schreef:

Heel knap!

2. twentyten_posted_on
  3. Alexandra Engels schreef:

Ik vind de voorgevel gewoon PRACHTIG!!

4. twentyten_posted_on
  5. Sabine Hoste schreef:

Fantastisch ! Het is aangenaam werken in een mooie school.

6. twentyten_posted_on
  7. Viviane Dekoker schreef:

Fantastisch gedaan! En nu is de speelplaats aan de beurt.

8. twentyten_posted_on
  9. Ch Vanderstuyft schreef:

De gevel is prachtig!