James introduceert leerlingen zesde leerjaar in het middelbaar

James heeft samen met andere leerlingen van het tweede middelbaar de jongens en meisjes uit het zesde leerjaar laten proeven van het eerste middelbaar. Naast lessen Engels en techniek stonden ook Latijn en natuurwetenschappen op het programma. De toekomstige leerlingen kregen een opdracht die ze samen met de tweedejaars tot een goed eind brachten. Eerder hadden James en zijn klasgenoten al dezelfde oefening gekregen met onze studenten van het vierde jaar. Telkens was het doel de overgang naar een volgend jaar te vergemakkelijken.

Juf Sofie en Véronique lieten weten dat ze de tweedejaars heel dankbaar zijn voor hun hulp en dat hun leerlingen van het zesde leerjaar het heel leuk en leerrijk vonden.

Proficiat dus voor iedereen!

3 Reacties op James introduceert leerlingen zesde leerjaar in het middelbaar

1. Kris Van Huynegem schreef:

Proficiat aan de leerlingen en de leerkrachten!

2. twentyten_posted_on
  3. Vdecock schreef:

mijn dochtertje vond de leerkracht Latijn super!

4. twentyten_posted_on
  5. Leen Cannie schreef: