Charlotte serveert fijne kost

De opendeurdag van onze IVG-School is opnieuw een heel fijne Walk-In geworden. Door het stralende zonnetje zat de sfeer voor een heerlijk menu van activiteiten met bijzonder fijne kost er snel in. Tijdens een concert voor en na het aperitief toonden onze leerlingen en leerkrachten hun muzische talenten. Het huidige 1A en de leerlingen voor volgend jaar verrasten de bezoekers op het Forum met een heerlijk digestief, de azaleaverkoop spijsde de bibliotheekkas van de taalleerkrachten en de spaghetti werd gesmaakt door jong en oud. Het oudercomité en het zesde middelbaar sloegen hier de handen in elkaar voor een culinair hoogstandje met het oog op Lissabon.

Camille demonstreerde nog maar eens haar zangkwaliteiten

De heer Hans Denayer speelde mee in het concert en zorgde voor de live-stream op de televisie

Een gelukkig oudercomité

Bekende gezichten aan tafel

Twee collega's en toekomstige mama's voor het secundair

Aandacht voor de plechtige opening van de Talengang

... door de heer Luc Pylyser

2 Reacties op Charlotte serveert fijne kost

1. Kris Van Huynegem schreef:

Een geslaagde opendeurdag!

2. twentyten_posted_on
  3. Sabine Hoste schreef:

Het was een prachtige dag! Heel veel dank aan alle leerlingen die zich ingezet hebben om van de opendeurdag van HUN school een sfeervol evenement te maken.De lovende woorden van alle bezoekers hebben enorm veel deugd gedaan.