Geslaagde eerste schoolweek

De eerste schoolweek is alweer een feit. Na een onthaalweek(je) in de middenschool en de bovenbouw startten de lessen op woensdag en donderdag. Opmerkelijk was de goede luim van de leerlingen. Onze IVG-School groeide ook flink aan de voorbije 2 jaar. In vergelijking met vorig schooljaar is dit bijna een stijging met 20%, in vergelijking met 2011-2012 is ons leerlingenaantal met 50% gestegen.

De mannen van de preventie

De toename van leerlingen heeft ook organisatorische gevolgen en onder meer daarvoor zaten alle leerkrachten vrijdagnamiddag samen. De personeels-vergadering werd afgesloten met een toelichting door een gastspreker van de Gentse brandweer. Hij had het over brandpreventie en evacuaties. Nadien volgde nog een gezellig onderonsje met de leerkrachten van de basisschool.