Hannes Priem kent culinair genot

IVG-Culinair is zaterdag opnieuw een groot succes geworden. De opbrengst van het eetfestijn gekoppeld aan het gezellig samenzijn met het optreden van “No Problems”  zal gaan naar de verfraaiing van de Agora – benedenspeelplaats. Het was genieten op het Forum, want plots verscheen ook het zonnetje, alsof ze besteld was.

Het was rond 18u al flink druk aan de kassa en op het Forum van onze IVG-School, de eerste aperitiefjes werden al genuttigd;  stoverij en lekkere frietjes lagen te wachten. Ook Hannes Priem, de voorzitter van het oudercomité zag bij een glaasje cava dat het goed was. “De school kent een metamorfose”, liet hij ter plaatse optekenen via zijn Facebook-account.

Meer dan 300 voorinschrijvingen, het deed de organiserende leerkrachten en directies alleen maar extra glunderen. Niet alleen de voorzitter van het oudercomité spaarde zijn lof niet, ook ouders, oud-collega’s en IVG-vrienden genoten van de lekkere maaltijd en spraken hun enthousiasme over het vernieuwingsproject van de school uit tijdens het optreden van de groep “No problems”.  Pas ettelijke uurtjes na de laatste noot van deze vrolijke bende verlieten de laatste bezoekers onze IVG-School.

Lekker genieten van echte Gentse stoverij

4 Reacties op Hannes Priem kent culinair genot

twentyten_posted_on
  1. Sabine Hoste schreef:

Het eetfestijn was opnieuw een enorm succes : lekker eten, een gezellige babbel, een spetterend optreden.. De afwezigen hadden absoluut ongelijk !

2. twentyten_posted_on
  3. Christian Segaert schreef:

Gezellige sfeer, lekker eten. Daarna een babbel bij koffie en gebak (en wat voor een) in de Patio. Aangenaam verrast bij het optreden van “No Problems”. Je kon niet blijven stilstaan… De sfeer zat er pas goed in. Proficiat voor jullie gastvrijheid en inzet!

4. twentyten_posted_on
  5. Olivia (mama van Elise) schreef:

Heb weer eens een schitterende avond gehad op school. Blij dat ik erbij was. Jammer dat we rond tien uur naar huis moesten gaan. Maar volgende keer zijn we er weer. Bedankt voor de leue avond.

6. twentyten_posted_on
  7. Erik Van De Velde schreef:

Lekker eten, een prima organisatie (leerlingen en leerkrachten samen),toffe ambiance o.m. door een geweldig optreden van “No Problems”, een school in volle vernieuwing én renovatie.Bravo!