2A voor een weekje naar zee: UPDATE!

Maandagochtend zijn de leerlingen van 2A vertrokken op GWP – dat staat voor geïntegreerde werkperiode. Deze GWP-week belooft niet alleen super-leerrijk te worden, het programma is bijzonder gevarieerd. De begeleidende leerkrachten bereidden ook dit jaar alles grondig voor en lieten niets aan het toeval over. Ali, Amber, Ruben, Jens en andere Eva’s zagen er in elk geval supergemotiveerd uit om er een knallende week van te maken.

2 Reacties op 2A voor een weekje naar zee: UPDATE!

1. Sabine Hoste schreef:

Ik wens jullie allemaal een fantastische GWP . Geniet met volle teugen en wees een beetje lief voor de begeleidende leerkrachten. Zonder hen zou deze heerlijke week niet mogelijk zijn.

2. twentyten_posted_on
  3. Anneke Lippens schreef:

Aan alle leerlingen en begeleiders van de GWP: een inspirerende en aangename week gewenst met veel zon, weinig regen, een (zee)kader waarin je elkaar en de leerstof automatisch op een andere manier bekijkt en vooral veel mooie momenten om nooit meer te vergeten. Als ouder is het alvast een meerwaarde om deze GWP zo van op een afstand te kunnen volgen.