Hebt u een uurtje? Achter de coulissen van onze IVG-School

2014-09-25 infoavond op het forum 2014-09-25 infoavond leerkrachten geven toelichtingTerwijl in de media druk gespeculeerd werd over de noodzaak van een extra lesuur voor leerkrachten, klopten onze IVG-exemplaren de voorbije dagen heel wat overuren. Zo was er donderdag de infoavond voor de nieuwe leerlingen over de werking van onze IVG-School, maar werden eerder uitzonderlijk ook alle ouders uitgenodigd om meer te weten over onze vernieuwdetrajectevaluatie. Het werd een succes over de hele lijn, een meer dan bevredigende aanwezigheid van ouders en vooral weer dat sterk gevoel van welbevinden overheerste bij iedereen toen de schooldeur ruim na tienen werd dichtgetrokken.

2014-09-26 musical 14-18 achter de coulissen met meester Jaak 2014-09-26 musical 14-18 achter de coulissen met indi 2014-09-26 musical 14-18 achter de coulissen met Bert Verbeke

Vrijdag stond diezelfde leerkracht opnieuw paraat om de klassen 2A en 3ASO te begeleiden bij het bezoek aan de Musical 14-18 in Mechelen. Een schitterende productie dat toch ook flink IVG- en Gents getind is. Na de voorstelling mochten onze leerlingen – eerder uitzonderlijk werd ons verteld – een kijkje nemen op en achter het immense decor. Achter de coulissen kwam ook Gentenaar Bert Verbeke (rol Albert) even dag zeggen. De rol van de kleine Albert werd dan weer gespeeld door Indi, broer van Rémi uit 2A.

Volgende week organiseren onze leerkrachten heel wat vakwerkgroepen, staat er een schoolraad op het programma en wordt alles in gereedheid gebracht voor de stoverij-avond van zaterdag 4 oktober. Vrijdag 3 oktober vieren we de leerkracht op zijn speciale dag!

1 Reactie op Hebt u een uurtje? Achter de coulissen van onze IVG-School

1. Arne Peleman schreef:

Dank je wel! Dit is een alleszeggend en mooi antwoord!