Laura, Morgan en co. doen mee aan de Vlaamse Technologie Olympiade.

Morgan in opperste staat van concentratie

Een tiental leerlingen uit de derde graad heeft gisteren vrijwillig deelgenomen aan de vierde editie van de Vlaamse Technologie Olympiade.

lokaal D13, woensdagnamiddag...

Voor het derde schooljaar op rij hebben onze geëngageerde leerkrachten Mevr. Coens en Dhr. Denayer (wiskunde, informatica, toegepaste informatica) een groep jongens en meisjes – met grote interesse in exacte wetenschappen – weten te enthousiasmeren  om deel te nemen aan deze prestigewedstrijd met hoge visibiliteit.

Dhr. Denayer en Mevr Coens: leerkrachten met ondernemingszin

De Vlaamse Jeugd Technologie Olympiade loopt in samenwerking met:

Agoria, Bekaert, Electrabel GDF Suez, NMBS-groep, Umicore, RTC Antwerpen/Limburg/Oost-Vlaanderen/Vlaams-Brabant/West-Vlaanderen, USG innotiv, KU Leuven, universiteit Gent, universiteit Hasselt, KULeuven@kulab, KULeuven@GroepT, KULeuven@ThomasMore, associatie universiteit Gent, HUB-KAHO, Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen, PXL, Karel de Grote-Hogeschool, KHLim, Thomas More en Katholieke Hogeschool VIVES

Meer weten? http://www.technologieolympiade.be/vto/