Patrick en leerlingenraad delen warme chocomelk uit

Patrick, de voorzitter van de leerlingenraad 1ste graad, was een gelukkig man.  Hij zag dat de actie ‘chocomelk’ uitstekend was verlopen. “We hebben deze actie georganiseerd tijdens de  Dikke Truiendag. Het leek ons een leuk idee om alle leerlingen een warme chocomelk aan te bieden op het moment dat in de klassen de temperatuur met een aantal graden was gezakt.

We hadden dit samen met de directie besproken tijdens de voorbije vergaderingen van onze leerlingenraad”, aldus Patrick die ook inging op de oproep om een (te gek) hoofddeksel te dragen.

De leerlingenraad in volle actie

Blij met het initiatief van de leerlingenraad

Ook de leerlingen van het zesde leerjaar werden samen met hun juffen Sofie en Véronique verrast met een warme chocomelk. Ook hier kregen onze leden van de leerlingenraad niets anders dan tevreden en blije gezichten als reactie op dit initiatief.

Foto’s: MB

3 Reacties op Patrick en leerlingenraad delen warme chocomelk uit

1. Luc Pylyser schreef:

Leuk idee. BRAVO !

2. twentyten_posted_on
  3. Szafiro_o schreef:

nice one, chaps!
    Jullie hebben het misschien niet gemerkt maar de centrale verwarming stond de hele dag uit.
    Een hele dag heeft de centrale verwarming van onze school dus geen CO2 geproduceerd. Da’s mooi meegenomen.

4. twentyten_posted_on
  5. AmberP schreef:

Prachtig initiatief! De leerlingenraad is dan ook super goed georganiseerd en luistert ook naar de andere leerlingen, chapeau!