Maandag 27 februari officiële startschot inschrijvingen

Vanaf maandag 27 februari kunnen ouders hun kinderen elke schooldag laten inschrijven in onze IVG-School secundair. Onze IVG-School heeft voldoende plaatsen voor geïnteresseerden in alle graden, maar rekent toch op snelle inschrijvingen door de ouders. Op 18 april wordt een info-avond georganiseerd en op 21 april opent de school haar deuren met een “Walk in”.

“Onze school heeft een middenschool met 1A en 2A-klassen en een tweede en derde graad met ASO-richtingen zoals Latijn, economie en wetenschappen in de tweede graad. In de derde graad is er dan weer keuze tussen Latijn-wiskunde, Latijn-wetenschappen, wiskunde-wetenschappen, economie-moderne talen of moderne talen-wetenschappen”, aldus Olivier Szafiro, directeur van de tweede en derde graad.

Leerlingen van een andere school kunnen zonder enig probleem instappen in een derde, vierde of vijfde jaar van onze school. Wij zorgen voor individuele begeleiding en helpen de nieuwe leerlingen mee op weg in onze IVG-School.

Kris Van Huynegem, Directeur van onze Middenschool

“In de eerste graad kan er in 1A en 2A gekozen worden voor Latijn of voor het projectvak ‘taal- en talentontwikkeling’, een nieuwigheid vanaf september 2012. Met dit projectvak willen we maximaal de kwaliteiten van de leerlingen (laten) ontdekken en gebruiken”, vult Kris Van Huynegem, directeur middenschool, nog aan.

Bij de inschrijving voor het eerste middelbaar neem je voorlopig best de identiteitskaart of sis-kaart mee. Later kan een kopie van het rapport en/of de baso-fiche binnengebracht worden.

Klik ook hier voor meer info: http://www.ivgschool.be/secundair/inschrijven/

1 Reactie op Maandag 27 februari officiële startschot inschrijvingen

1. gast schreef: