Quinten geeft les aan burgemeester en schepen

Quinten uit 2 moderne keek zaterdagnamiddag vreemd op toen hij plots burgemeester Daniël Termont en Rudy Coddens, schepen van onderwijs, als bezoeker kreeg in het labolokaal . Ondanks het hoge bezoek legde hij met bijzonder veel zwier en vakkundigheid zijn proef uit de biologieles uit.
Beide politici wilden met hun aanwezigheid op de Opendeurdag het vernieuwingsproject van onze IVG-School een hart onder de riem steken. Ze lieten zich informeren door directie, leerlingen, leerkrachten en ouders.

Quinten in gesprek met de burgemeester en schepen

De Opendeurdag was gestart met een aperitiefconcert van hoogstaand niveau. De luisteraars in het Salon vielen van de ene muzikale verbazing in de andere. Ook de volksspelen, optredens van de leerlingen en de rommelmarkt vielen flink in de smaak. Om maar te zwijgen van de lekkere spaghetti, wraps en gezonde producten die geserveerd werden.

Het tweeluik Infoavond-Opendeurdag was een succes, de reacties waren zonder uitzondering positief, vele ouders bezochten onze IVG-School voor het eerst  en schreven hun kind in.

Dhr. Olivier Szafiro stelt het oudercomité voor aan de burgemeester

3 Reacties op Quinten geeft les aan burgemeester en schepen

1. Luc Pylyser schreef:

Mijn hartelijke gelukwensen en dank.

2. twentyten_posted_on
  3. Francinevandernoot schreef:

Proficiat aan de organisatoren.Een mooie IVG-dag.

4. twentyten_posted_on
  5. Sabinehoste schreef: