Nicolas en Francois zoeken stemmen in onze IVG-School

Op zondag 22 april en 6 mei is onze IVG-School de gastheer voor de presidentiële verkiezingen. Fransen kunnen in ons Salon terecht om hun keuze te maken tussen tien kandidaten, waaronder huidig president Nicolas Sarkozy en volgens alle media zijn belangrijkste opponent Francois Hollande.

Hiermee krijgt onze “brede IVG-School” vorm.
‘We willen ons schoolgebouw zoveel mogelijk open stellen voor plaatselijke initiatieven. We zijn trouwens heel verheugd om gastheer te mogen zijn voor deze presidentiële verkiezingen”, aldus dhr. Olivier Szafiro.

Dhr. Olivier Szafiro is duidelijk een all-rounder!

Zaterdagnamiddag werd het Salon ontruimd en de stemhokjes in elkaar geknutseld en het was trouwens onze directeur die hierbij een handje toestak.

Of hoe een locatie in één dag een totaal ander uitzicht kan krijgen. Eerder op de dag was er immers het schitterende aperitiefconcert van onze leerlingen.

Op zondag 6 mei zal het er om spannen: via een groot scherm zullen de kiezers de binnenkomende uitslagen live kunnen volgen en in alle broederlijkheid met mekaar over politiek en ‘La douce France’ kunnen praten. Que le meilleur candidat gagne!

2 Reacties op Nicolas en Francois zoeken stemmen in onze IVG-School

1. oli4 schreef:

François Hollande wint de eerste ronde van Sarko. Benieuwd wat 6 mei zal geven.
    Alles zal afhangen van het kiesgedrag van het FN electoraat. Wat gaan ze doen: zich onthouden of voor Sarkozy stemmen? Het wordt in elke geval een spannende ontknoping.
    Ik kijk al uit naar de rechtstreekse confrontatie tussen de twee presidentskandidaten tijdens het beslissende debat op televisie nu donderdag.

2. twentyten_posted_on
  3. Jjtorck schreef: