Fabio en co verzorgen met brio eerste quiz-editie ‘So you think you can think’

De quiz-avond (zie webpost van 30 januari) die de leerlingen van 5 Economie-moderne talen organiseerden in het kader van hun mini-onderneming was zoals verwacht een groots succes. Meer dan honderd quiz-liefhebbers waren naar onze school afgezakt in de hoop om deze eerste editie met glorie in de wacht te slepen. De ingeschreven teams waren heel divers : een zeer enthousiast meidenteam uit ons eerste middelbaar, een groepje briljante leerlingen uit het vierde middelbaar, een groepje laatstejaarsstudenten, tal van leerkrachten-teams, twee teams van ons sympathiek oudercomité, oudleerlingen, vrienden, sympathisanten, gepensioneerde collega’s, onze secretariaatsmedewerkers, de klusjesman,…kortom: een zeer bont maar uiterst sympathiek gezelschap.

Uiteraard kon er maar één team de overwinning vieren, maar eigenlijk gaat de Prijs voor Enthousiasme naar de vriendinnetjes van het eerste middelbaar: goed gedaan, meiden!

Dank aan onze collega economie, Frederik Rousseau en uiteraard ook aan zijn sympathieke en werklustige leerlingen Fabio, Ayana, Branwen, Sacha, Charlotte, Guus, Keryan, Camille, Rania, Sumeyra en Aline voor deze zeer geslaagde quiz-avond.

6 Reacties op Fabio en co verzorgen met brio eerste quiz-editie ‘So you think you can think’

1. Edward De Vooght schreef:

We hopen op een vervolg

2. twentyten_posted_on
  3. Hans Denayer schreef:

Inderdaad. Het zou niet fair zijn de competitie niet nog een kans te geven om van ons team te verliezen.

4. twentyten_posted_on
  5. Arne Peleman schreef:

Inderdaad! Meer van dat!

6. twentyten_posted_on
  7. Edward De Vooght schreef:

We wilden niet dat jullie je dom zouden voelen, daarom hebben we gekozen voor een achtste plek.

8. twentyten_posted_on
  9. Véronique De Cock schreef:

Was super!

10. twentyten_posted_on
  11. Amber Priem schreef:

Ik was er niet bij en zou het toch ook eens willen meemaken!! volgend jaar opnieuw?