Schoolbestuur vraagt steun

1-ivg_logo_alg_cmykWe publiceren graag de oproep van ons schoolbestuur, de VZW Beschermcomité van het Instituut van Gent:
De IVG-School blijft een buitenbeentje in het Gentse onderwijslandschap. Een vrije, gesubsidieerde niet confessionele school waar iedereen zich thuis moet voelen. De kleinschaligheid van de campus laat tussen alle betrokkenen veelvuldige contacten toe. Een open communicatie, een luister- en leerbereidheid en respect voor ieders eigenheid moeten onze troeven zijn.

“In labore vera requies … in het werk zal je de ware rust vinden.”

Trouw aan onze kenspreuk willen we blijven werken aan de realisatie van ons pedagogisch project. We zijn ervan overtuigd dat ook u wenst deel uit te maken van deze grote familie en dat u lid wil blijven/worden van het “Beschermcomité van het IVG vzw”.

Lidmaatschap Beschermcomité van het IVG vzw: minimaal 15 euro op IBAN: BE30

7370 3311 2611 BIC: KREDBEBB

Onze beste dank voor uw steun en … tot binnenkort.

Met vriendelijke IVG – groeten

Henri Wagemans en Luc Pylyser