Stand van zaken zomerwerken

De zomerwerken in onze IVG-School liggen prima op schema. Aan het Atrium en bijhorende “Velodroom” wordt de laatste hand gelegd. “Met dit project willen we de overdekte speelplaats uitbreiden, maar vooral ook de gezelligheid op onze IVG-School (nog) verhogen.  Het resultaat van een samenwerking tussen alle bewoners van onze IVG-School: directie, leerkrachten, leerlingen en ouders. Een project waar we fier op mogen zijn”, aldus Olivier Szafiro die het petje van directeur voor een week inruilde voor dat van werfcoördinator.

Wat een verschil!

Waar werkt Sabine aan? Blijf de website consulteren!

Naar onze IVG-School komen wordt nog gezelliger

Terwijl Sabine, de mama van Francis uit 2A, gestart is met de afwerking van het Atrium, hebben externe firma’s de refter aangepakt. De muren werden netjes bezet zodat vrijwilligers in de week van 18 augustus aan de slag kunnen om ook deze ruimte te voorzien van een gezellig kleurtje.

Ook hier vorderen de werken goed

De vloerbekleding zal het geluid in deze ruimte zeker dempen, maar het geeft er ook een warmer gevoel aan. “Ook voor dit project hebben leerkrachten, leerlingen en ouders zich ingeschreven om vanaf 18 augustus met de verfborstel aan de slag te gaan. Het Atriumproject zal ons zeker inspireren”, licht Sabine Hoste van de leerlingenbegeleiding toe.
Zelf zal ze begin augustus samen met haar collega Jolien Van Driessche een volledig nieuwe ruimte inrichten dat ten dienste zal staan voor onze leerlingen(begeleiding).  “Onze leerlingenbegeleiding breidt jaar per jaar uit, mede door de stijging van de leerlingenaantallen, maar ook door de professionelere invulling ervan. En dus is een eigen lokaal geen overbodige luxe”, sluit Kris Van Huynegem, directeur van de middenschool, het overzicht af.

Blijf onze website en Facebookpagina bezoeken, we blijven je op de hoogte houden!