Start van het nieuwe schooljaar

7Op maandag 02 september ligt de zomervakantie 2019 achter de rug. Boordevol energie, enthousiasme en ondernemingszin vliegen we er opnieuw in. Samen met onze partners – leerlingen en ouders- wil ons team er alweer alles aan doen om van het schooljaar 2019-2020 een wervelend schooljaar te maken.

We starten maandag niet onmiddellijk met de reguliere lessen. We maken samen eerst tijd om mekaar (leerlingen, leerkrachten en directies) beter te leren kennen, om enkele belangrijke thema’s extra te behandelen en om goede afspraken te maken rond onze leefregels. We gaan ook naar een toneelvoorstelling rond pesten, we gaan samen sporten, we gaan werken rond vrijzinnig-humanisme, mensenrechten& wereldburgerschap, we gaan op teambuilding enz… . Alvast aan iedereen een super schooljaar toegewenst!

Bram De Rycke en Olivier Szafiro

Directies Secundaire afdeling

Onze leerlingen worden maandag verwacht:

• 8.20 uur: 1A
  • 9.00 uur: 2A
  • 9.50 uur: 3ASO **
  • 10.50 uur: 4ASO
  • 11.50 uur: 5ASO
  • 13.30 uur: 6ASO

** sportieve kledij extra meebrengen is noodzakelijk!

Vanaf woensdag starten de reguliere lessenroosters.