Uitnodiging voor inschrijving verstuurd aan 1-jarigen: “een vergissing”

Vanaf vrijdag 1 maart start onze IVG-School met de inschrijvingen voor de klas 1A. Op woensdag 13 maart volgt dan een infoavond met de slogan “Samen maken we de grote overstap naar het 1ste middelbaar kleiner.”  Tijdens die infoavond wordt onder meer het project rookvrije klassen voorgesteld.
De voorbije dagen kregen één-jarigen deze uitnodiging in de bus.

“Niemand mag ons verdenken van een vroege prospectie, hier is een fout gebeurd bij de aanlevering van het adressenbestand. Niet de adressen van de 12-jarigen met geboortejaar 2001, maar deze met geboortejaar 2011 werden ons bezorgd. Een vervelende situatie waarvoor we ons uiteraard willen verontschuldigen, ook al is dit volledig buiten onze wil om gebeurd”, aldus Kris Van Huynegem, directeur van onze middenschool.

2 Reacties op Uitnodiging voor inschrijving verstuurd aan 1-jarigen: “een vergissing”

twentyten_posted_on
  1. Johan Van hove schreef:

Vergissen is menselijk, maar in dit geval licht vervelend.

2. twentyten_posted_on
  3. en 2012 ook, mijn zoontje kreeg er ook een en werd pas in 2012 geboren.