Sabine Hoste en andere leerkrachten wuiven leerlingen paasvakantie in

Mevr. Sabine Hoste, onze leerkracht Nederlands-Engels, was samen met de andere mevrouwen Marianne Goffin en Viviane De Koker bijzonder tevreden over de voorbije projectweek. Ook de leerlingen gaven de ‘Gentse Waterzooi’-week topscores. Een dikke proficiat aan iedereen! Een waterfuif sloot een geslaagde projectweek af.

Gezond en duurzaam ontbijt, maar vooral ook lekker

De bootjestocht op de Leie, het smakelijke, gezonde en duurzame ontbijt,  de verkleedpartij van mevrouw Santens in Sea Life, het gorgelen van ‘Ik heb de zon zien zakken in de zee’ of de afsluitende waterfuif, alle activiteiten werden gesmaakt.

Prettige paasvakantie aan iedereen!

Bereiden van hapjes voor de waterfuif

Brood gebakken door mevrouwen Bock en Goffin

Nog even dit: onze leerlingen zagen dinsdag in primeur de Canadese octopus op bezoek in Sealife.

2 Reacties op Sabine Hoste en andere leerkrachten wuiven leerlingen paasvakantie in

1. Luc Pylyser schreef:

Wel bedankt voor jullie voortdurende inzet. Bravo!

2. twentyten_posted_on
  3. Sabine Hoste schreef:

Ook een welgemeende proficiat voor de bijdrage van onze directeur die tevens een uitstekende quizmaster blijkt te zijn. Het feit dat we allemaal samen een sterk team vormen, ligt aan de basis van een geslaagde projectweek.